fredag 26 december 2008

Vilken fin jul

vi haft, trots flytt och kartonger som finns kvar att packa upp. Men vi har tagit julledigt och låtsas inte se dem:-) Jag har min familj runt om mig,både min nuvarande och min ursprungliga och imorgon kommer makens bröder med familjer. Det är ovanligt för vi har nästan inte träffats på julen sedan vi fick barn. Vi har inte orkat resa så långt och de har inte varit vana med att behöva resa. Nu när vi bor här, är de nära och kan komma över dagen och det känns kul. Tur att huset är stort!

Vi har börjat att bo in oss och trivs utmärkt, har till och med hunnit med ett par varv på skidspåret och imorgon ska vi prova ett nytt, många finns det här också.Vi har sorterat och slängt men det behövs ännu mer utrensning, vi har saker som vi inte behöver längre. Många auktioner på Tradera kommer det att bli den närmaste tiden.Det är ju bra när jag kommer att vara sysslolös ett tag:-)

Inga kommentarer: