onsdag 20 maj 2009

Nu har vi köpt ny bil

en alldeles ny Ford Galaxy. När vi kommer hem ska den vara leveransklar och vi kan åka stort och bekvämt igen.Vi är nöjda egentligen med vår nuvarande Ford, men eftersom Jossan kommer flyttandes till oss efter sommaren, tyckte vi det var lika bra att slå till, när de hade ett bra erbjudande.Vi behöver en stor bil har vi upptäckt eftersom vi reser och far hit och dit.

Jag har även beställt nya kläder från Gudrun Sjödén och de kom idag:-) Fina kläder till resan och Jossans student. Allt passade som handen i handsken och jag har köpt mig tre nya tunikor, två par byxor, två matchande sjalar och en baströja.Älskar hennes kläder eftersom de i finns i ekovarianter och i olika naturmaterial. Sedan älskar jag färgerna och de olika mönsterna som finns på kläderna. Mina döttrar önskar att jag hade mer diskreta kläder men det är liksom inte jag:-)

Inga kommentarer: