onsdag 13 februari 2008

Nu hinner jag inte riktigt med

Jag är sjuk i influensa men sitter här framför datorn och häckar istället, huttrandes,invirad med filtar och sjalar.Mår inte bar kan jag lugnt säja,men vädret är fantatsiskt utanför solen lyser men det är storm .Stormen piskar grenar från björkarna utanför huset mot fönstret och man undrar om det blir tävlingar idag.Typiskt för det är idag kungen är här och mina barn har verkligen sett framemot att få en glimt av honom.:-)

Annars rullar det på,kören ger intervjuer till alla möjliga TV-kanaler men just nu orkar jag inte länka och trixa,annars hade jag gärna delat med mej för de är för söta. Men jag antar att jag överbelastar er precis som stolta mammor gör när de vill via upp sina telningar:-)Men jag är verkligen imponerad av körledarens sätt att få fram det bästa ur varje unge och få dem att samarbeta som en enhet.Hon måste vara en helt otrolig perdagog och sådana är jag imponerad av.

Inga kommentarer: